050409


Hej hej alla Idag hade jag skit kul dagen börja med att jag vakna vid typ 9:30 var tvungen för jag skulle till föreläsning  i tensta .sen fixa jag mej o så sen efter det glömde jag att vi skulle ha med oss block för vi skulle skriva upp vad läraren sa ...så då blev kl:11:44 och den börja 12 så jag o pappasseeen vi ba : -
-Aa men vi hinner
-aa men du måste köra fort
- okej.
senare köpte vi ett fint guldigt LITET block så hade vi föreläsning .............................(Senare) så var kl 13:40 så åkte vi hemmåt , när jag var hemmatitta jag på tv:en efter plingade Winta på hon kom in o vi tittaa på tv tsm!efter sa hon
- kom vi cyklar
-Okeej om min cykel inte har punka !!
Hahaa okej?
sen cykla vi sen palla inte jag va ute så jag stack hem
men nu ska jag dra
 Dagens fråga: Har ni läst min blogg än? www.sabahadems.blogg.se
 En bild på mej och Huda jag är edn mörkaste tjejen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0