E med Natalie

 Hejhej swweetiiees  ,  vad göörrsss ? sj är jag med  Natalie vi är hos min mormor jag skaåka hem idag :( men nästa fredag kmr jag tillbaks o då ska jag o natalie ha en liten tjejkväll vi ska hyra film o lite snacks ni vet ;) , vi kanske ska hem till henne också hon bor ju bara 2 dörrar bort ...Tilome 1 dörr :D men nog snackat om de har ni röstat på bildutmaningen , gör de visa alla vem som e snyggast ;) , jaja nu ska jag äta så puss &puss på er , pieeeeccíe♥




Tyvärr ingen bild idag sry.........

Kommentarer
Postat av: Gabriela

Hej :D visste inte att du hade en blogg :D

Fin blogg :D Du vet jag bodde på din gård förut :D

2009-04-16 @ 15:26:36
Postat av: ibbi

heej gmn villken snygg blogg du har gmn älskaren kram ibbi

2009-04-18 @ 09:27:23
URL: http://impa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0